subota, 21. prosinca 2013.

Linzeri


Jedan od najčešćih božićnih kolačića. Za takve kekse možete iskoristiti kakve god kalupe vam srce zaželi. Ja ih imam milijun, ali ove godina sam odlučila biti skromnija, pa sam se odlučila samo za četiri. ;) Za njih. :)


Punila sam ih svojim domaćim pekmezom od grožđa (recept u jednom od narednih postova).

Recept:

  • 12 dag maslaca
  • 12 dag kristal šećera
  • 1 jaje
  • nekoliko kapi ekstrakta vanilije
  • 30 dag oštrog brašna
  • prstohvat soli
  • pekmez od grožđa
  • šećer u prahu (za posipanje)


Postupak:

  • Jaje istučemo
  • Omekšali maslac zajedno sa šećerom dobro izmiješamo, dok ne dobijemo kremastu smjesu
  • Postupno dodajemo jaje i ekstrakt od vanilije, prosijano brašno i sol, te sve zajedno dobro izmijesimo
  • Tijesto omotamo folijom i stavimo u frižider da se odmori par sati
  • Kad ga izvadimo, prerežemo ga na pola, te svaku polovicu izmijesimo i izrezujemo razne oblike, s tim da pazimo da su nam donji dijelovi puni, a gornji sa otvorenom sredinom, pa radimo jednak broj donjih i gornjih
  • Pečemo na 170 C cca 13 min
  • Izvadimo te ostavimo da se ohlade
  • Donje dijelove premažemo pekmezom, te na njih zalijepimo gornji dio, koji smo prethodno posipali šećerom u prahu






1 komentar:

  1. super su... ja sam ih za ove blagdane napekla cca 4 kg... zvjezdica i borića...i isto vadim kuglice van slamkom :)

    OdgovoriIzbriši