četvrtak, 23. siječnja 2014.

Choco Cherry Kejk


Evo jedne rođendanske... :) dugo sam se premišljala kakvu tortu da napravim. Htjela sam nešto što nikad nisam radila, a glavna nit vodilja je bila puuuuuuuno čokolatke. :) E sad, baš da ne ubijem ljude od toooolike količine čokolade, dodala sam onaj malo kiseliji štih, višnje. 

Od pamtivijeka se zna da čokolada i višnje daju rajsku kombinaciju. I nisam fulala. Torta je prefiiiina! Sastoji se od dvije vrste čokolade, tamne i mliječne, koje na torti djeluju kao mousse, nadjeva od višanja s touchom cimeta, i sočnog opet čokoladnog biskvita. Topi se u ustima. Jedna riječ je dovoljna, RAAAAAAJ! :)

Recept:
Biskvit:
  • 1 šalica smeđeg šećera      
  • 1/2 šalice oštrog brašna
  • 1/2 šalice glatkog brašna
  • 1 žličica praška za pecivo
  • 1 žličica sode bikarbone
  • 1/2 šalice kakaa
  • 1 jaje
  • 1/2 šalice mlijeka
  • 1/4 šalice ulja
  • 1 vanilin šećer
  • 1/4 šalice vrele vode


Nadjev od višanja:
  • 1 staklenka višanja      
  • 50 g šećera
  • 40 g Gussnela
  • malo cimeta                            

Prva krema:
  • 200 g tamne čokolade (što veći udio kakaa)
  • 350 ml slatkog vrhnja

Druga krema:                              
  • 200 g mliječne čokolade
  • 350 ml slatkog vrhnja

Postupak:
Biskvit:

  • Promiješaj sve suhe sastojke u jednoj zdjeli, i sve mokre sastojke (osim vrele vode) u drugoj
  • Postepeno dodavati mokre sastojke u suhe, kad se sjedine, miksati 2 min
  • Dodati vrelu vodu, i izliti u kalup, premazan maslacem i krušnim mrvicama
  • Peći na 170 C cca 45 min

Nadjev od višanja:               

  • Ocijedite višnje
  • U sok od višanja umiješajte sve navedene sastojke i kuhajte dok ne dobijete kremastu smjesu, u koju nakraju umiješate višnje
  • Prelijte preko biskvita


Prva krema:
  • Pripremite u zdjeli 200 g natrgane tamne čokolade
  • Slatko vrhnje prokuhajte (150 ml), i prelijte preko čokolade i miješajte dok se čokolada ne otopi
  • Istucite ostatak vrhnja u čvrsti snijeg, te postupno dodajte u otopljenu čokoladu
  • Prelijte na nadjev od višanja
  • Stavite u hladnjak na 30 min

Druga krema:
  • Sve isto kao kod prve kreme, samo sa mliječnom čokoladom
  • Zalijte po ohlađenom prvom sloju, te stavite u hladnjak da se ohladi


Recept sam pronašla na divnim stranicama Kandita.
http://www.kanditdessertchef.com


















Broj komentara: 17:

  1. Pozdrav. Biskvit je Marthe Stewart?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdrav!
      Stvarno ne znam da li je njezin.. :)
      ja sam ga našla na stranicama Kandita..
      http://www.kanditdessertchef.com

      Izbriši
  2. Looks delicious.
    xx, high heels and tutus
    http://highheelsandtutus.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. It really is :)
      Otherwise, I dont like Cakes, but I cant get enough of this one.
      It has a lot of Chocolate, but its very light.
      If You decide to try it, please let me know Your Impressions. ;)

      Izbriši
  3. Sasvim slučajno otkrih tvoj blog...ja sam kao i ti,ne volim slatko ali po neki put i volim.Ova mi tvoja torta deluje jako fino.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda je ovo definitivno torta za tebe! :) bez lažne skromnosti, torta je stvarno jaaaako fina! :)

      Izbriši
  4. Haaj :)
    Predobro izgleda :) :)
    Imam samo jedno pitanjce, ne znam jel sam ja ćorava ili.. jel idu negdje tj u biskvit jaja? ne vidim ih a stalno me vuče na slici ono mokri sastojci žuto kao jaje pa sad nisam sigurna idu li ili ne pa da provjerim ;)
    Pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdrav!
      Nisi ćorava, neg sam ja traljava ;)... sorry! totalno sam zaboravila napisat jaje... evo odmah sam ispravila grešku... :) ide 1 jaje...
      Torta je prefina, čak i meni koja ne volim torte... nadam se da ćeš ju isprobat! javi rezultate, mozes mi i poslat sliku pa da objavim, ako si za... ;)

      Izbriši
    2. :)
      Hvalaaa na super brzom odogovoru ;)
      Super :) vjerujem da jee.. jedva čekam da isprobam ;)
      Evo za ovaj vikend planiram praviti pa jaaavim i slikam ;)
      Pozz :)

      Izbriši
  5. Koliko slatkog vrhnja se prelije preko čokolade,a koliko kasnije izradi u čvrsti snijeg? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 150 ml prokuhaš i preliješ preko čokolade, a ostatak izradiš u snijeg.. :) uopće nisam skužila da nisam to napomenula... ;) hvala! ;)

      Izbriši
  6. Bila sam škicnula na Kandit stranici. Jesi ti nešto mijenjala njihov recept?
    Koju si čokoladu i sa koliko kakaa koristila bila? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam ništa mijenjala... kolko se sjećam, mislim da je baš bila Kanditova čoksa sa 43% kakaa.. al mislim da ne bi igralo ulogu i da je neka druga čokolada..

      Izbriši
    2. A ovaj dio što umutiš šlag, si ga skroz umutila ili samo tek malo?

      Izbriši
    3. moraš ga obavezno umutiti u šlag, ali ne prečvrsto da ti se ne pretvori u maslac.. mora biti lagana, pjenasta, prozračna masa..

      Izbriši
  7. Pozdrav! Koji je promjer kalupa kojeg si koristila? Što se tiče druge kreme, da li se radi o običnoj mliječnoj čokoladi ili o bijeloj čokoladi? Jer po slici bi se reklo da je bijela. Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdrav!
      Promjer je 32cm..
      Nije bijela čokolada, obična mliječna :)

      Izbriši