petak, 18. travnja 2014.

Pavlova s višnjama


Pavlova. Jednostavno je obožavam. Prekrasna mi je. Sviđa mi se ta perfektna imperfekcija. :) Tako je van svih pravila.
Ali daleko od toga da nije i fina. Pogotovo za one koji vole slatko slatko. :)

Izvana je hrskava, pucketava, iznutra lagana i pjenasta, pa tu i tamo kod nekog zagriza lagano ljepljiva... 

Osmislio ju je chef sa Novog Zelanda, u čast ruske balerine Anne Pavlove, koja je Novi Zeland posjetila u sklopu svoje svjetske turneje 1926.g., te je po njoj i dobila ime. 

Spada u proljetno-ljetne deserte, međutim sve više se može susresti tokom cijele godine kao neizostavni dio raznih zabava, obzirom na njezinu jednostavnost i brzinu izvedbe s jedne, te finoću okusa i izgleda s druge strane.

Ovaj desert nikoga neće ostaviti ravnodušnim.

Recept:
Kora:

  • 4 bjelanjka   
  • 220 g šećera
  • 1/2 žličice ekstrakta vanilije
  • 1 žličica octa


Krema:

  • 4 dl slatkog vrhnja
  • 2 žlice šećera
  • višnje u rumu
  • tamna čokolada


Postupak:
Kora:

  • Zagrijte pećnicu na 140 C
  • Na pek papiru iscrtajte dva kruga promjera 18 cm
  • Bjelanjke istucite u čvrsti snijeg, te postepeno dodavajte šećer, ekstrakt vanilije, i nakraju ocat
  • Dobro sve izmiksajte, dok smjesa ne postane jednolična i čvrsta
  • Žlicom istresite smjesu u krugove (sredinu malo stisnete, tako da su vam rubovi pavlove viši, kako bi krema fino ispunila unutrašnjost pavlove)
  • Sušite kore kore cca 60 min
  • Ostavite u pećnici da se skroz ohlade

Krema:

  • Slatko vrhnje sa šećerom istucite u čvrsti šlag


  • Višnje dobro natopite u rumu
  • Čokoladu narežite na male listiće (za posipati)

Slaganje:

  • Dobro ohlađenu koru ispunite kremom, po površini dodajte višnje s rumom i posipajte čokoladom






Uživajte u ovoj divoti...

Tihana

Broj komentara: 5:

  1. Obožavam Pavlovu... ja si uvijek dodam još jedan sloj od vanilije ispod šlaga i onda voće koje več imam doma... svaki put oduševi sve koji ju probaju...

    OdgovoriIzbriši
  2. i ja ju nekad znam napraviti sa vanilijom... ovoga puta sam išla simple... ;) nju kako god napraviš izgleda mrak... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jao zelim i ja da pravim pavlovu ali onaj ventilator u rerni ne radi pa nisam sigurna da li mogu napraviti ovu koru od bjelanaca.. Super ideja sa visnjama, podseca mi jedan sladoled sto sam jela kad sam bila mala.

    OdgovoriIzbriši