srijeda, 1. listopada 2014.

Ajme, koliko nas je! Tema za listopad: NAR ili MORSKI ŠIPAK

foto: globalhealingcenter

Objeručke sam prihvatila pozivnicu i izazov drage Marije s bloga Make it healthy da sudjelujem u blogerskoj igrici Ajme, koliko nas je! i postanem domaćica iste za mjesec listopad. :)

Odmah sam znala što će biti moja tema za listopad... NAR ili MORSKI ŠIPAK! ;)

Jesen je njegovo godišnje doba, izuzetno je zdrav, izvana sirovog izgleda, a iznutra pun prekrasnih žarko crvenih bobica koje svakim zagrizom pucketaju bogatstvom okusa.

Ja ga obožavam, i već sam ga ove sezone koristila u slatkoj kombinaciji sa čokoladom i smokvama, i to pravi dubrovački, zahvaljujući divnoj osobi koja da je ubrala u svom "đardinu" :).

Nar se može koristiti i u slatkim i slanim jelima, tako da vas neću ograničavati s ničim, samo da je jedna od namirnica vaših jela, on, nar.

Već vidim da će biti svega predivnog, i jako se veselim vašim receptima i fotkama!

Recepte/link na recept i fotke šaljite na mail: tihauzemljislatkisa@gmail.com ili u inbox na facebook stranici mog bloga Tiha u Zemlji Slatkiša .

Rezultate i sve recepte igrice iz mjeseca rujna, kada je tema bila KIKIRIKI MASLAC, pogledajte kod Marije, Ajme, koliko nas je:rezultati.

Let the games begin! :)

Tihana

Broj komentara: 6:

  1. Hm, pa ta tema je vec bila, zadala nam ju je druga Tihana :). No, ako moze tako, meni je bar uvijek dobro dosao :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bio je dosta davno, tako da je opet u igri ;) veselim se receptićima :)

      Izbriši
  2. Bio je nar u aprilu 2012, ali ako hoćeš - ostavi, neka bude opet. Ili ako hoćeš da promeniš - promeni.

    Na homepage-u igre postoji mala tabela sa linkovima do rounuop-ova po mesecima, kad staneš mišem preko imena meseca, piše koja je tema bila. Ali to uopšte nije pregledno, i moram što pre da sredim...

    OdgovoriIzbriši
  3. nije mi htjelo otvoriti sve linkove... javljalo mi je error... tako da nisam uspjela sve vidjeti... :( ostavit ću ga onda sad, obzirom da je dosta davno bio u igri...

    OdgovoriIzbriši