ponedjeljak, 6. siječnja 2014.

Štrudla s jabukama


Za one koji me poznaju, znaju da je "ovo" kolač za mene. :) Pravi "seljački" kolač, bez ikakve kreme, samo jabuke, cimet, rum, i fiiiino lisnato tijesto. 



A gotov je jako brzo, a fini je i topli i hladni. U hladnjaku obavezno imam bar 2-3 paketa zamrznutog lisnatog, naravno nije kao pravo domaće lisnato, ali smatram da danas na tržištu ima stvarno jako jako dobrih lisnatih tijesta, pa zašto ih ne iskoristiti, pogotovo kad želite nešto brzinski napraviti.
Inače ga samo razvaljam, stavim nadjev, i zarolam u dvije štruce, ispečem i pojedem, ali sad sam se malo zaigrala pa sam jedno razvaljala i napravila pletenicu, a drugo sam narezala na manje pravokutnike, mislim da takve imaju gotove za kupit, al obećajem, ovi moji nisu iz dućana :). Dobro barem na pola, obzirom da je lisnato kupljeno. ;) Ko prizna, pola mu se prašta! :) 

Recept:

  • 5-6 većih jabuka (malo kiselijih)
  • lisnato tijesto 
  • 4 žlice meda
  • cimet (po želji)
  • rum (po želji)
  • sok jednog limuna
  • 2 žlice krušnih mrvica
  • ulje (za premazivanje)



Postupak:

  • Izvadimo lisnato i pustimo da odstoji na sobnoj temp 
  • Jabuke ogulimo i narežemo na male kockice
  • U jabuke dodamo, med, cimet, rum, sok od limuna i krušna mrvice, i sve dobro izmiješamo
  • Tijesto razvaljamo na što tanje i premažemo ga uljem
  • Na razvaljano tijesto stavimo nadjev, zarolamo, te ga stavimo u namašćeni i pobrašnjeni lim, i kistom lagano nauljimo
  • Pečemo na 180 C cca 45 min


3 komentara:

  1. fantastično je... upravo napravila... u jabuke sam stavila cimeta da ti pamet stane, malo smeđeg i malo domaćeg vanili šećera i to je to... i sad nisam sigurna dal će ikoja dočekat i mog mužeka da i on proba :)

    OdgovoriIzbriši
  2. joj ja sam ovisna o ovakvim stvarima, tak da te kužim skroz... :D
    drago mi je da ti se sviđa! :)

    OdgovoriIzbriši