subota, 30. studenoga 2013.

ČokoOranchita iliti Torta od čokolade i naranđe :)

Došao je red na moju zadnju rođendansku tortu od prije par dana.
Ovoga puta sam htjela napraviti ombre tortu, po prvi puta, al sam se nekako zanijela, pa sam ju još i ukrasila šarenim balonima. :) Za djecu super ideja, al i za odrasle, vidi se po meni, makar brojim 30 i sitno ;) . 

Izuzetno sam ponosna na nju, jer je završila i u internet izdanju Dobre hrane, Jutarnjeg lista :)
http://dobrahrana.jutarnji.hr/instagram-od-kojeg-sline-cure-vol-35-2/





Recept:                                                  
Biskvit

  • 400 g oštrog brašna (TIP 400)
  • 1 žličica sode bikarbone
  • 1/4 žličice soli
  • 250 g maslaca
  • 400 g šećera
  • 2 žličice ekstrakta vanilije
  • 6 jaja
  • 250 g kiselog vrhnja


Krema od čokolade

  • 250 g čokolade u prahu
  • 1 žlica kakaa
  • 50 g šećera
  • 2 žumanjka
  • 1/2 l hladnog slatkog vrhnja


Krema od naranđe

  • 2 jaja
  • 2 žumanjka
  • 150 g šećera
  • 3,5 dcl svježeg soka od naranđe
  • korica naranđe
  • 1 1/2 vrećica želatine
  • 3 dcl izrađenog slatkog vrhnja


Buttercream (premaz)
125 g maslaca
200 g šećera u prahu
3 žlice mlijeka
par kapi ekstrakta vanilije


Postupak:
Biskvit

  • Kalup za torte promjera cca 23 cm premažite brašnom i pospite brašnom
  • U zdjeli pomiješajte brašno. sodu bikarbonu i sol
  • U drugoj zdjeli tucite maslac, šećer i vaniliju dok smjesa ne postane kremasta
  • Dodajte jaja, jedno po jedno, poslije svakog dobro promiješajte
  • Naizmjence dodajte kiselo vrhnje i suhe sastojke
  • Pecite na 180 C cca 30-35 min, ili dok čačkalicu ubodenu u sredinu ne izvadite čistu
  • Pečeni biskvit pustite da se ohladi u kalupu 15tak min, izvadite iz kalupe te prerežite biskvit na 3 djela, i stavite na rešetku da se skroz ohladi




Krema od čokolade

  • Na vatri miješati šećer da se karamelizira
  • Uliti 1,5 dcl tekućeg vrhnja,čokoladu i kakao i miješati dok se sve ne otopi
  • Maknuti s vatre i dodavati jedan po jedan žumanjak, dobro izmiksati i ostaviti da se ohladi
  • Dodati 3,5 dcl izrađenog slatkog vrhnja te sve dobro izraditi


Krema od naranđe

  • Jaja sa žumanjcima i sokom od naranđe kuhati na pari 15-20 min
  • Smjesa će biti dosta rijetka, ali to je u redu, 1 1/2 vrećicu želatine (nabubrene)
  • Kad se ohladi dodati 3 dcl izrađenog slatkog vrhnja




Buttercream

  • Maslac i šećer u prahu dobro izmiksati, dodati 3 žlice mlijeka, malo ekstrakta od vanilije
  • Sve izmiksati da bude glatko
  • Ja sam u ovom slučaju podijelila smjesu na 3 djela kako bih dobila 3 nijanse za ombre (miješala sam Americolor Holiday red i Electric Yellow)


Slaganje

  • Donji biskvit, na njega krema od čokolade, srednji biskvit, krema od naranđe, te završavamo sa gornjim biskvitom
  • Na kraju tortu oblažemo u buttercream (u mom slučaju od tamnije nijanse ka svijetlijoj)




Ukras

  • Za ukras sam koristila štapiće za ražnjiće na koje sam postavila balone. :)





2 komentara: