ponedjeljak, 21. travnja 2014.

Tišina, snima se! Zvijezda, Slastistika, Nova TV i moja malenkost...


Tišina, snima se! ;)



Još jedna divna priča... kad sam prije dva mjeseca završila post sa rečenicom: "do neke nove divne priče...", nisam ni sanjala da će se ta "nova" priča desiti tako brzo nakon. Mislim da čak ni sad dok ovo pišem nisam dokraja svjesna što se točno dogodilo. :) Treba proći neko vrijeme da sve sjedne na svoje mjesto. 

Sve se odigralo doslovno u dva tjedna. Krenulo je od jednog jedinog poziva. Udružili smo snage ZvijezdaSlastistikaNova TV i moja malenkost i došlo je do dogovora, sakupljanja recepata, mijenjanja recepata, upoznavanja, šminkanja, friziranja, pokusnog snimanja, fonetskih vježbi, pravog snimanja, i već smo bili "vani"! :) Nisam se ni okrenula, a već je bilo snimljeno 10 recepata. I vjerujte mi, nije trajalo 90 sekundi po receptu, koliko traje jedna epizoda, trajalo je puuuuuuuno duže. Snimljeni su sati i sati materijala. I taman kad sam se skroz opustila, kad bih mogla snimiti bar još toliko, bilo je gotovo! :) Kad???? Kad???? Kad???

Sam naziv emisije "Kratko i slatko" govori sam za sebe. Išli smo za tim da su recepti kratki, jednostavni i da su brzo gotovi, a pri tome da su proljetni i uskrsni. Idealni su za današnji brzi ritam života, za superzaposlene, koji ne stignu provoditi puno vremena u kuhinji. 

Iako samo mene vidite u kuhinji, nisam bila sama. :) Da sama, u jednom trenutku nas je bilo 14-ero! U prosjeku nas je bilo 10-12... Moja "televizijska" obitelj sastojala se od 3 glavne face Zvijezde i Slastistike (čitaj: 3 super žene), Nova TV ekipe: producentice (još jedna divna žena koja mi je maksimalno pomogla svojim savjetima), "strogog" režisera (ne bilo kojeg, onog koji je režirao Masterchef ;), ali puno važnije, jednog totalno super profi dečka, pardon muškarca :) ), tonaca (naravno, svi imaju svoje bendove! :) ), frizera, najluđe šminkerice koju sam ikad upoznala (u pozitivnom smislu!), dizajnerice (super super curka s odličnim stilom), mega "zajebantskih" kamermana, i jednog i jedinog multitasking pomagača, koji je najvažnije od svega bio odlična moralna podrška. Nadam se da nisam nikoga zaboravila. :) Pa si sad zamislite kako je to, kad je u vas upereno 28 očiju! :O Ako tad nisam izhiperventilirala, nikad neću! Hahahahahaha Šalim se... Već nakon snimljenog drugog recepta, skroz sam zaboravila da je oko mene toliko ljudi. 


Tako da mi puno znači kad sam od vas dragih ljudi dobila pozitivne kritike, i to pogotovo u kontekstu "da se uopće ne kuži da mi je ovo prvo snimanje (a je!), da uopće nemam treme"... eto, za to su zaslužni svi ovi predivni ljudi! Definitivno bih odmah potpisala da stalno surađujem sa njima! Opustili su me skroz... Toliko su me opustili (svi!) da već nakon sat vremena poznanstva smo se "zajebavali" (pardon, "zafrkavali") kao da se znamo sto godina! 

Snimanja su trajala doslovno cijele dane, od jutra do sutra, ali uopće mi nije bilo teško, dapače, što smo više snimali, to smo svi postali opušteniji, i bilo je sve zabavnije i zabavnije. Stvarno sam uživala u svakoj minuti!
Bilo je ponavljanja i ponavljanja, i ponavljanja (kao da sam imala tekst Shakespeara :P ), ali znalo je biti da nisam nikako mogla zapamtiti rečenicu od 4 riječi.... :) probajte vi da vam mozak normalno radi nakon što ponovite jedno te isto 12 puta. :) Sva sreća dogodilo se samo par puta. U početku. Prema kraju, "recitirala" sam kao ptičica, skužila sam kada gledati u koju kameru, što u koju kameru govoriti, kada miješati, kako miješati, kojom brzinom ubacivati namirnice... svašta sam naučila... :)

Ne bi ja bila ja, da nisam imala i smiješnih situacija! Od ribeža čija mi je ručka ostala u ruci, dok je ribež upao u kremu, do "njagoreg" neprijatelja kamermana, miksera, kojeg sam par puta, umjesto zaustavila, okrenula na najjaču brzinu, i razletila kremu po cijeloj kuhinji, po sebi, po kamermanima, po kamerama... posvuda! :) Ali najjača situacija, kad sam sva završila u brašnu. Snimanje je s tom scenom, za taj dan bilo završeno! :D

Na kraju svega zahvaljujem svima na ovom prekrasnom iskustvu, koji ću pamtiti cijeli život!
I što je najvažnije, što sam upoznala hrpu predivnih novih ljudi! 
Bilo mi je preprepredobro, uživala sam svake sekunde!

I jedno veeeeeeliko hvala od srca svima vama koji ste me pomno pratili, hvala vam na vašim pozitivnim kritikama i riječima podrške! 

Nadam se da ste našli nešto za sebe i da se vidimo uskoro opet! ;)




Kratko i slatko sa Zvijezdom! :)

Tihana


U nastavku vam donosim svih 10 video-recepata:

1. LAVA KOLAČ


LAVA KOLAČ


2. RAFAELO KUGLICE


RAFAELO KUGLICE

3. VOĆNI KOLAČ SA SIROM


VOĆNI KOLAČ SA SIROM

4. ČOKOLADNA TORTA


ČOKOLADNA TORTA

5. MUFFINI SA ŠUMSKIM VOĆEM


MUFFINI SA ŠUMSKIM VOĆEM

6. ČOKOLADNI MOUSSE


ČOKOLADNI MOUSSE

7. MAK KOCKE S LIMUNOM


MAK KOCKE S LIMUNOM

8. KOLAČ OD JAGODA


KOLAČ OD JAGODA

9. ČOKOLADNI MUFFINI SA CIMETOM


ČOKOLADNI MUFFINI SA CIMETOM

10. PROLJETNO OSVJEŽENJE


PROLJETNO OSVJEŽENJE





2 komentara:

  1. nisam stigla pogledati na telki ali sam zato sve poljuknula na jubitubiju :) Baš mi je drago zbog tebe...super si to odradila i nadam se da ćei u uskoro imati takvih poduhvata...naročito zato kaj volim tvoje recepte...isporbala sam već nekoliko i zbilja su me oduševili...ovu lavicu radim svako malo kad mi sfali nekaj slatkoga :) ufff...lavica :)
    aj ženskica uživaj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj ove tvoje riječi su mi uljepšale dan! hvala ti puno puno! :) a ja se pak tvojim divnim stvarčicama divim ;)

      Izbriši