nedjelja, 2. ožujka 2014.

Dio slatko-humanitarne priče...


Prošloga tjedna bila sam dio jedne divne slatko-humanitarne priče. 




Naime, u sklopu HOTEL & GASTROTEH sajma na Zagrebačkom Velesajmu pod organizacijom Udruge Slastičara Hrvatske, 20.02.2014.g. vodila sam Blogers Corner radionicu, na kojoj sam dala svoj doprinos radeći Muffini sa sumskim vocem s ganachom od bijele čokolade i karamelom. Uglavnom napravila sam jednu malu "bombicu" :). 



Nisam bila sama, bila sam u prekrasnom društvu kolegica blogerica, Pamele i Andree.
Iako smo bile pod tremom kako će sve to izgledati, čim smo krenule, trema je nestala jer je atmosfera bila opuštena, čemu su puno doprinjeli ljudi iz Udruge, kojima se i ovim putem zahvaljujem na pozivu i na prekrasnom iskustvu. I na neprocijenjivim novim poznanstvima. :)



Još jedan važan dan na kojem sam imala čast sudjelovati i biti mali dio važne priče u sklopu sajma je bio ujedno i zadnji, kada se obarao Guinnessov rekord u najdužoj roladi na svijetu. S ponosom mogu reći da smo zajedničkim snagama članova Udruge Slastičara Hrvatske, članova Udruge Krugovi, kolega blogera Pamele, Sanje, Anje, Marijane + sestra, Nikoline, Saše, Darka 1, Darka 2, i sponzora, rekord oborili, koji trenutno iznosi 158,8 m :).





Ono što daje veći značaj cijeloj priči je humanitarni projekat Sretna Hrana, jer je sav iznos prikupljen prodajom rolade išao za liječenje teško bolesne male djevojčice. 
Na kraju cijele priče, srce nam je puno, jer opet se pokazalo da kad treba, možemo sve! :)



Hvala svima! Do neke slijedeće lijepe priče... 

Tihana

Nema komentara:

Objavi komentar