ponedjeljak, 19. listopada 2015.

Marshmallows...


Marshmallows!!! Ili ih ne volite ili ih obožavate! 

Ja sam u ovoj drugoj skupini... :) obožavam te mekane, pjenaste kockice koje se jednostavne tope u ustima...  
Primijetila sam da ljudi zaziru od izrade istih, jer misle da je komplicirano za napraviti ih, ali vjerujte mi uistinu nije... Neću vam lagati, malo je "prljav" posao, jer cete biti cijeli prekriveni šećerom u prahu, ali isplati se! ;) 
Jedino na što morate jako paziti je na topljenje šećera, odnosno da vam ne zagori, jer tanka je granica između lijepe zlatne nijanse šećernom sirupa i izgorenog... Ako imate termometar, kuhate ga do 120 C, a ako nemate, kao ja, samo trebate cijelo vrijeme imati oko na šećeru, čekati da se sve otopi i ne dostigne tu lijepu zlatnu karamelastu nijansu.. I to je to! Drugo je "piece of cake"! ;)

A klince ćete razveseliti do neba! :)

Možete ih samo posipati šećerom u prahu, ili raznim šarenim bombonima, dodati u njih orašaste plodove ili ako ih radite samo za odrasle, dodajte malo brandy-a i dobit ćete prefinu "one bite" slasticu!

Neki je rade s kukuruznim sirupom, ali ja ga baš ne volim koristiti, pa umjesto njega koristim med ili agavin sirup...

Eto, to su vam svi moji savjeti!
Nadam se da ćete se okuražiti i uživati u ovom domaćem slatkišu! :)

Recept:
  • 20 g želatine u prahu
  • 1/3 šalice vode
  • 1 šalica šećera
  • 100 g meda
  • 4 jaja
  • 2 žličice ekstrakta vanilije
  • 140 g šećera u prahu
  • 140 g gustina
  • maslac (za pleh)

Postupak:
  • Želatinu preliti sa 1/2 šalice hladne vode (oko 8 žlica) i ostaviti sa strane da nabubri
  • Za to vrijeme u lonac staviti šećer, 1/3 šalice vide, med i ekstrakt vanilije i kuhati dok se sve ne rastopi i ne dobije zlatnu boju (do 120 C)
  • Bjelanjke odvojiti od žumanjaka, i od njih napraviti snijeg
  • Želatinu rastopiti na laganoj vatri (NE KUHATI) i postepeno ju dodavati bjelanjcima 
  • Kad je šećer gotov i njega dodavati postepeno u bjelanjke
  • Citavo vrijeme miksati
  • Namazati pleh maslacem, staviti papir za pečenje, dobro posusti sa svih strana šećerom u prahu, izliti smjesu, i opet sve dobro posipati šećerom u prahu i gustinom 
  • Staviti u hladnjak na min 4 sata (najbolje preko noći)

Dobar tek!

Tihana

Nema komentara:

Objavi komentar