utorak, 21. siječnja 2014.

mini štrudličke


Opet ja s lisnatim, jabukama, štrudlama... al kad si ne mogu pomoć. :)
Em kaj mi je pao šećer, em kaj sam imala viška jabuka, koje sam morala pothitno iskoristit (moš mislit! :P). Kao što sam i u prethodim postovima naglasila da jako često radim štrudle, pa evo još jedne danas. U nešto drugačijoj, manjoj verziji, da nije uvijek standardno. Htjela sam napraviti košarice, pa sam iskoristila običan kalup za muffine.
Ovo je jedan od onih kolača, kod kojeg ne možete ostat na jedan, dva, tri... komada... Morate bar, ako ništa drugo, "počistiti" pleh! ;)

Recept:                                          


  • 5-6 većih jabuka (kiselijih)
  • lisnato tijesto
  • 4 žlice meda 
  • cimet (po želji)
  • rum (po želji)
  • sok jednog limuna
  • 2 žlice krušnih mrvica
  • maslac (za premazivanje)





Postupak:

  • Izvadimo lisnato i pustimo da odstoji na sobnoj temp
  • Jabuke ogulimo i narežemo namale kockice
  • U jabuke dodamo med, cimet, rum, limunov sok, krušne mrvice i sve dobro izmiješamo
  • Tijesto razvaljamo na što tanje, namažemo rastopljenim maslacem, te kalupom izrezujemo veće krugove, otprilike izmjerite promjer da kad ih stavite u kalupe za muffine, malo vire van
  • Kalupe namastite i pobrašnite, te poslažite krugove
  • Krugove napunite nadjevom od jabuka
  • Pečemo u prethodno zagrijanoj pećnici na 180 C cca 45 min


Fini su i ovak bez ičega, ali uz "touch" šlaga i malo cimeta, dobivaju posebnu čar. :)

Nema komentara:

Objavi komentar