nedjelja, 18. svibnja 2014.

Gola torta sa šampanjcem...


"Gola" torta iliti Naked Cake... zaljubljena sam u nju! :)
trend koji postaje sve popularniji. I ne jenjava. Tako jednostavna, ogoljena, a opet tako elegantna, romantična i prekrasna. Samo biskvit, krema i ukrasi poput raznog svježeg voća, ili u nešto elegantnijoj verziji, cvijeća. 

Neki bi rekli da je nedovršena, ali upravo joj taj "nedovršeni" izgled daje onaj retro "štih".  Definitivo torta koju može napraviti bilo tko, a uvijek će izgledati kao pravo remek djelo iskusnih slastičarskih ruku. 

Recept:
Biskvit:
  • 225 g sitno mljevenih badema
  • 100 g oštrog brašna
  • 100 g kakaa u prahu
  • 1 1/2 žličica praška za pecivo
  • 1/4 žličice soli
  • 8 jaja
  • 200 g šećera
  • 2 žličice ekstrakta vanilije
  • 1/2 žličice ekstrakta badema
  • 125 ml mlijeka

Krema:
  • 180 g maslaca sobne temp
  • 3 šalice šećera u prahu
  • 1/2 šalice šampanjca
  • 1/8 šalice mlijeka
  • 1/2 žličice ekstrakta vanilije

Postupak:
Biskvit:
  • U jednoj zdjeli pomiješajte bademe, brašno, kakao, prašak za pecivo i sol
  • U drugoj zdjeli miksajte zajedno žumanjke, šećer, vaniliju i ekstrakt badema, dok smjesa ne postane svijetla i gusta
  • Naizmjence s mlijekom sipajte suhe sastojke
  • Bjelanjke istucite u čvrsti snijeg, te ga polagano lopaticom umiješajte u smjesu sa žumanjcima
  • Ulijte smjesu u prethodno namašćen i pobrašnjen kalup 
  • Pecite na 190 C cca 25-30 min
  • Ostavite da se ohladi na rešetki

Krema:
  • Mikserom najvećom brzinom dobro razradite maslac
  • Dodajte šećer u prahu, šampanjac, mlijeko, vaniliju i miksajte dok ne dobijete glatku čvrstiju kremu (ne predugo da se ne pretvori u maslac)






Dobar tek!

Tihana



Broj komentara: 6:

  1. Uz duzno postovanje meni izgleda nedovrsena. Kad bih je servirala mojoj mami - mislim da bi mi rekla da je nisam zavrsila.

    OdgovoriIzbriši
  2. :) zato se i zove Naked Cake... totalno novi trend u slastičarstvu.. meni se skroz sviđa ;) nešto drugačije..

    OdgovoriIzbriši
  3. Divna je. Volim ovakve vrste torti. Nekako daje iluziju da je izadsna valjda zbog nedostatka sve te kreme s'vana. A opet znamo kad je zagrizemo da ce imati divan okus!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanima me koji broj kalupa? Meni je torta prelijepa.

    OdgovoriIzbriši